abdominal-1203880_1280

Co jeść żeby schudnąć z brzucha

Czy Tobie także doskwiera poczucie niskiej atrakcyjności z powodu oponki wokół brzucha? Powiedziałabym, nie martw się, ma ją większość ludzi, ale moim zdaniem, jak i zdaniem wielu lekarzy i dietetyków, taka oponka to ani nic ładnego, ani zdrowego. A z czasem mały wałek tłuszczu zmieni się w zabójczą otyłość brzuszną. I co wtedy? Dlatego warto już dzisiaj zadbać o szczupły, ładny brzuszek. Wszyscy chyba znają podstawowe ćwiczenia dla super talii, takie jak brzuszki czy skłony i przysiady. Ale o jeść, żeby schudnąć z brzucha? Już odpowiadam.

1. Tłuste ryby.

Nie, to nie żart. Oczywiście w bardzo małych ilościach. Ale już niewielka porcja, typu 20 g przepysznego łososia dostarcza do organizmów prawie całą, potrzebną dzienną dawkę witaminy D, która działa cuda, jeżeli chodzi o pozbycie się tkanki tłuszczowej a nabycie w jej miejsce tkanki mięśniowej. Nie wspominając o dużych ilościach niezbędnych kwasów omega -3.

2. Białko serwatkowe.

Niezbędny napój każdego sporto… Wróć! Każdego, kto chce idealnego, płaskiego brzuszka! Jeżeli twój rozkład dnia posiada czas na nieco ćwiczeń, shake’i z białka serwatkowego to niesamowity kop energii, jak i super efekty odchudzające talię w trakcie aktywności fizycznej, widoczne już w ciągu kilku tygodni. Możesz też wybrać odpowiednie, chude twarogi i lekki nabiał.

3. Wapń.

Zazwyczaj kojarzony ze zdrowiem zębów i kości, jest też niezastąpiony, jeżeli potrzebna nam dieta na płaski brzuch. Dodając odpowiednie jego ilości do diety, zmniejszamy poziom hormonu kalcytriolu, który przyczynia się do zwiększenia produkcji komórek tłuszczów. Aby dostarczać sobie dużo wapnia, należy tak jak w powyższych podpunktach, jeść odpowiednie ilości nabiału (oczywiście chudego!), jak i dołączyć do niego owoce morza.

4. Złożone węglowodany.

Te znajdujące siew pełnoziarnistym pieczywie, roślinach strączkowych oraz owocach zawierających skrobię i błonnik. Organizm czuje po nich zadowolenie, jak i zmniejszone jest poczucie głodu. Ten rodzaj węglowodanów nie przyczynia się do powstawania tkanki tłuszczowej, w przeciwieństwie do prostych węglowodanów z ciastek, dżemów czy słodyczy.

5. Otręby.

Dodawanie różnego rodzaju otrąb do choćby jednego posiłku dziennie (na przykład na śniadanie otręby z chudym jogurtem), wspomaga procesy odchudzające i są gwarancją płaskiego, smukłego brzucha.

6. Suplementy.

Ostatnie, o czym można pomyśleć to dodanie do diety takich elementów jak suplementy i tabletki odchudzające. Wiele z nich jest bogata w błonnik, który detoksykuje organizm, spala tkankę tłuszczową, a do tego hamuje nieujarzmiony apetyt. Niektóre zawierają substancje takie jak kofeina, dla jeszcze większego pobudzenia przemiany materii, oraz dodania chęci do ćwiczeń. Inne zmieszają wchłanianie cukrów lub usprawniają funkcje całego ciała.

Znasz już odpowiedź na pytanie, co jeść, aby schudnąć z brzucha? A może masz inne, własne sposoby? Podziel się nimi z nami.

Dodaj komentarz