aaaa

Jak schudnąć z tyłka

Fajna i okrągła pupa to marzenie coraz większej ilości kobiet, podsycane jeszcze przez dużą ilość różnego rodzaju gwiazdy. Z mody wyszły już anorektyczne kształty, a wracamy do ładnych i kobiecych figur. Pamiętajmy jednak żeby nie popadać ze skrajności w skrajność. Wałeczki tłuszczu na pośladkach, które znacznie poszerzają nasze kształty, są nieapetyczne. Ważne jest, by pupa była jędrna. A więc jak schudnąć z tyłka, żeby stał się sexy tyłeczkiem? Poniżej można znaleźć kilka odpowiedzi.

Dla schudnięcia i ujędrnienia pośladków najlepiej sprawdzają się odpowiednie ćwiczenia, które rozruszają te partie ciała, wspomagając spalanie tkanki tłuszczowej. Wśród tych ćwiczeń dobrze jest wykonywać:

-przysiady:

Zarówno te tradycyjne, jak i te w rozkroku. Szczególnie te drugie sprawiają, że bardzo silnie trenujesz mięśnie pośladków. Już od początku ich wykonywania doskonale poczujesz, gdzie znajdują się mięśnie, których aktywność jest odpowiedzią na pytanie, jak schudnąć z tyłka. 20 przysiadów dziennie, zarówno takich, jak i takich, to już początek super posiadania super pupy!

– jazda na rowerze:

Szczerze mówiąc wbrew pozorom dużo mniej męcząca niż ćwiczenia, a do tego pracujemy także całym ciałem i dotleniamy organizm. W przypadku rowerków stacjonarnych jeszcze bardziej efektywna, ale tu należy uważać, gdyż łatwo podczas tego typu treningu o nadwyrężenia.

– ćwiczenia na steperze:

Zakup małego stepera do ćwiczeń w domu, może być naprawdę pomocne w celu ujędrnienia pośladków i spalania tłuszczu z pupy.

– wymachy nóg.

Zarówno w pozycji leżącej, jak i stojącej. Ładnie wyrzeźbią pupę, jak i wspomogą chudnięcie na poziomie ud, które często przy dużym tyłku także skorzystają z kuracji odchudzającej.

Powyższe ćwiczenia nie są morderczym treningiem. Wystarczy poświęcić na nie 20-30 minut, 2 razy w tygodniu, albo 10 minut codziennie, a efekty będą widoczne w zaledwie kilka tygodni, a już po 1-2 zaczynamy odczuwać różnicę.

Peelingi i masaże.

Niestety taki nasz urok, że nadprogramowy tłuszczyk na pupie czy udach, zaraz zamienia się w nieapetyczny cellulit. Także znając kilka odpowiednich trików, możemy pozbyć się obydwu problemów za jednym razem, aczkolwiek sam w sobie cellulit jest ekstremalnie trudny do całkowitego zaniku.

Tak czy inaczej, warto postawić na gruboziarniste peelingi pod prysznicem, czy masaże podczas kąpieli, za pomocą szorstkiej, sizalowej rękawicy. 1-2 razy w tygodniu, możemy też pokusić się o zabiegi chińskimi bańkami, czy to w gabinecie, czy też w domu, jeżeli mamy kogoś, kto nam takowe wykona. Już kilka sesji wyraźnie wygładza skórę, wyszczuplając pośladki.

Dieta i suplementy.

Nasza pupa jest takim samym obszarem jak każdy inny na naszym ciele, dlatego ogólne schudnięcie przyczyni się także do zmniejszenia jej obwodu. Stąd warto przestawić się na zdrową dietę, ograniczyć kalorie w niepotrzebnych posiłkach, oraz zadbać o odpowiednią suplementację, za pomocą tabletek odchudzających i innych środków wspomagających odchudzanie, nadających energii i poprawiających samopoczucie.

Nadal zadajesz sobie pytani jak schudnąć z pupy? Jeżeli tak to chyba nieuważnie przeczytałaś powyższy tekst ;).

Dodaj komentarz